.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار : باغداران مازندرانی عجله نكنند
به منظور تنظيم بازار و كنترل قيمت و حمايت از توليد كنندگان مقرر شد با هماهنگي بعمل آمده از سوي اتحاديه باغداران، دستگاه هاي اجرايي مرتبط و بانك هاي عامل 40هزار تن مركبات ذخيره سازي و در ايام ...
استاندار : باغداران مازندرانی عجله نكنند

كشاورزان در فروش محصولات باغي خود عجله نكنند.

به گزارش شمال نیوز، سيد محمد كريمي در جلسه هماهنگي طرح خريد و ذخيره سازي مركبات با اشاره به توليد انبوه مركبات در سال جاري گفت: با برگزاري جلسات متعدد در زمينه ساماندهي و خريد محصولات از باغداران، اتحاديه باغداران مكلف شد محصولات باغي كشاورزان را خريداري كند.

وي افزود: به منظور تنظيم بازار و كنترل قيمت و حمايت از توليد كنندگان مقرر شد با هماهنگي بعمل آمده از سوي اتحاديه باغداران، دستگاه هاي اجرايي مرتبط و بانك هاي عامل 40هزار تن مركبات ذخيره سازي و در ايام پاياني سال توزيع نمايند.

وي با اشاره به كمك به اتحاديه باغداران و باغداران خاطرنشان ساخت: مبلغ 10ميليارد تومان از محل بودجه استاني براي اعطاي تسهيلات به باغداران معرفي شده از سوي اتحاديه به تدريج اعطا مي گردد.

استاندار با تاكيد بر پرداخت معوقه بانك ها اظهار داشت: افرادي كه از بانك ها تسهيلات دريافت نمودند تلاش كنند در موعد مقرر و قبل از اقدام قانوني از سوي بانك ها، معوقه ها را پرداخت نمايند، زيرا پرداخت سريعتر معوقه ها موجب افزايش منابع داخلي استان و ارائه خدمات و تسهيلات بيشتر بانك ها به مردم مي شود.

وي با بيان اين مطلب كه 1500تن مركبات و 1500 تن سيب براي مصرف داخلي استان ذخيره سازي مي شود، تصريح کرد: از سوي سازمان بازرگاني طي مكاتبه اي به استان هاي ديگر اعلام شود در صورت نياز به خريد مركبات، از طريق سازمان بازرگاني و يا اتحاديه باغداران با اطمينان كامل وارد عمل شوند.

استاندار در خصوص افرادي كه خود اقدام به خريد محصولات كشاورزي مي كنند اعلام کرد: براي اين گونه محصولات هيچ گونه تضميني از سوي ما وجود ندارد.

وي در پايان ميزان مركبات قابل برداشت استان در سال جاري را يك ميليون و 700 هزار تن پيش بيني كرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.103 seconds.